0

Uw winkelwagen is leeg

Veel Gestelde Vragen

Jouw commando's
Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
De verwerking van uw bestelling, de vervaardiging van de producten en uw gratis levering vragen ons team om 1 tot 2 weken te nemen. We hebben er alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat u uw pakket zo gemakkelijk en snel mogelijk ontvangt, zonder afbreuk te doen aan de kwaliteit van onze koopwaar.
Kan ik een coli-tracking krijgen?
U kunt natuurlijk ook per e-mail contact met ons opnemen.
De tracking van het pakket vertelt me ​​dat het pakket is afgeleverd, maar ik heb niets ontvangen. Is dit normaal?
Wanneer u meerdere artikelen heeft besteld, is het mogelijk dat de software die wij gebruiken is gekalibreerd op het eerste artikel dat u ontvangt en daarom wordt gemarkeerd dat de levering is gedaan.
Geen paniek. U ontvangt de rest van uw artikelen in de volgende dagen.
Wat kost bezorgen en waar bezorgen jullie?
Wij kunnen al onze artikelen wereldwijd leveren. Al onze leveringen zijn gratis, er is geen minimumbedrag om te bestellen om hiervan te profiteren. (exclusief DOM-TOM)
Ik heb mijn bestelling ontvangen maar er ontbreekt een artikel?
Als u meerdere artikelen in één bestelling heeft besteld, is het mogelijk dat deze afzonderlijk zijn verzonden, afhankelijk van beschikbare voorraden en verzendmagazijnen. Maak je geen zorgen, je pakket komt binnenkort aan.
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen
Heeft het postkantoor een probleem gehad? Is je pakket kwijt of vernietigd?
Met onze 100% veilige levering lossen wij geschillen persoonlijk voor u op. Uw geluk is onze prioriteit.
We laten het niet aan u over om zelf met het postkantoor om te gaan.
Wij nemen de volledige verantwoordelijkheid door u op onze kosten direct een nieuw pakket te sturen.
Ik woon niet in Europa
Leveringen in France Overseas duren over het algemeen iets langer (tot 1 maand vanaf de dag van de bestelling) om financieel toegankelijk voor u te blijven. Voor de volgende gebieden wordt een kleine meerprijs voor levering gevraagd:
- Guyana
-Guadeloupe
- De ontmoeting
- Martinique
- Mayotte
- Nieuw-Caledonië
- Sint-Bartholomeus
- Saint-Pierre en Miquelon
- Sint-Maarten
- Wallis en Futuna
- Frans-Polynesië
2. Bestelling annuleren en retourneren
Kan ik mijn bestelling wijzigen?
U kunt uw bestelling wijzigen, mits deze niet "in behandeling" is.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Het is mogelijk om uw bestelling te annuleren! Als de bestelling echter al in voorbereiding is, bedragen de annuleringskosten 40% van de aankoopprijs.
Als u vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via e-mail.
Ons team zal zijn best doen om u te helpen.
Ik wil een artikel retourneren
We kunnen alleen een retour accepteren in het geval van een bewezen productdefect.
Al onze artikelen ondergaan voor elke levering zeer strenge kwaliteitscontroles.
Als uw product echter een fabricagefout heeft, stuur ons dan een foto van het product in kwestie (indien mogelijk in de originele verpakking) naar onze klantenservice met uw bestelnummer.
Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet uw product ongebruikt zijn en zich in dezelfde staat bevinden als waarin u het heeft ontvangen.
3. Beveiliging en betaling
Welke betaalmethode gebruikt u?
Uw veiligheid is onze prioriteit. Onze site biedt alleen veilige betaalmethoden aan die al tientallen jaren gegarandeerd veilig zijn in gebruik.
We aanvaarden :
Debetkaarten
Kredietkaart

Onze online betalingsdiensten:
PayPal
Streep
4. Diverse vragen
Hoe kan ik een product bestellen?
Wij maken uw aankopen zo gemakkelijk mogelijk.
1. U selecteert het gewenste product(en)
2. Klik op "toevoegen aan winkelwagen"
3. Klik op het winkelmandje rechtsboven (uw “winkelmandje”) om uw aankopen af ​​te ronden
We bieden je ook de mogelijkheid om een ​​account aan te maken om het proces nog sneller en gemakkelijker te maken.
Ik wil in bulk bestellen
Als u in bulk wilt bestellen, e-mail dan onze ondersteuning.